versiune pentru tiparire Incentive

Pret incepand cu €

 

 

Incentive - Importanţa implicării la nivel personal

 

Incentive - Importanţa implicării la nivel personal Implicarea nu este un concept nou. Deşi este o frază folosită des de către departamentele de resurse umane, există dezbateri de zeci de ani cu privire la impactul direct al nivelului implicării colaboratorilor la profitul unei companii. Implicarea fiecărui angajat în munca pe care o depune este cu atât mai importantă în această perioadă, în care fiecare trebuie să ofere un maximum de randament în munca depusă.

Un raport al Manpower International cu privire la rolul incentivul-ui în politica mai multor companii, arată următoarele:

- 85% din angajaţii "implicaţi" devin fideli companiei în care lucrează, eliminând astfel costurile de recrutare; - Un angajat cu nivel ridicat de implicare oferă o creştere a performantei de pȃnă la 20%, în timp ce companii în care nu există un asemenea program, pot vedea o scădere a productivităţii de pȃnă la 32%;

- Un studiu de 10 ani al mai multor companii din topul Fortune 500 a arătat că acele companii care aveau implementate programe de incentive pentru angajaţi de top, au depăşit cu medie de patru la unu, la nivel de cifră de afaceri, acele companii care nu aveau integrate asemenea programe.

Sunt câteva lucruri de care trebuie sa ţinem cont atunci când vrem să implementăm un program de incentive. Trebuie găsiţi în primul rând acei oameni vitali pentru organizaţia ta, fie că este vorba de angajaţi, colaboratori sau clienţi, iar contribuţia lor la succesul companiei tale să fie răsplătită adecvat.

Recompensele trebuie oferite imediat după o realizare majoră, acolo unde beneficiile aduse companiei justifică acest lucru. Un incentive nu trebuie sa fie oferit periodic. Este responsabilitatea fiecărui manager sau lider de opinie din compania sa de a promova atingerea acestui nivel de satisfacţie personală pentru angajaţi. Este însă la fel de important ca această mentalitate, a recompensei individuale pentru eforturile depuse, să fie înrădăcinată în crezul şi în viziunea fiecărei companii.

Programele de incentive nu trebuie văzute dintr-un punct de vedere altruist. Rezultatele acestora se măsoară prin îmbunătăţirea balanţei la sfârşit de an, dar şi prin crearea unui mediu mai bine ierarhizat.

Ca atare noi, And 1 Travel Corporate îţi punem la dispoziţie asemenea recompense, potrivite fiecărui gust, dar bineînţeles şi fiecărui buget.